راهنما و شرایط و ضوابط های ثبت سفارش/درخواست
جهت بهرهمندی از خدمات و ابزارهای تجاری شبکه جهانی هلدینگ مشترک، لازم است متقاضیان فرآیند زیر را بهدقت مطالعه و رعایت نمایند:
۱. بررسی کامل ابزار تجاری شبکه جهانی هلدینگ مشترک در سامانه برخط (آنلاین)
• قبل از اقدام به ارسال درخواست، مطالعه دقیق راهنمای خدمات و ابزارهای تجاری الزامی است.
• آشنایی با قوانین و شرایط باعث جلوگیری از اتلاف وقت و افزایش ضریب موفقیت همکاری میشود.
۲. انتخاب یکی از ابزارهای تجاری (خدمات) مرتبط با پیشنهاد همکاری
• متقاضی باید یکی از خدمات تجاری شبکه را متناسب با نیاز خود انتخاب نماید.
• تبصره یک: در صورتی که درخواستدهنده قصد دریافت اطلاعات تکمیلی پیش از ارسال فرم را داشته باشد یا خدمات موردنظرش در شرح خدمات درج داده نشده باشد، امکان دریافت وقت مشاوره از مشاوران و متخصیصن امر فراهم است.
• هدف از این جلسات: اصلاح و تکمیل پیشنهادات، اخذ تأییدیههای لازم، پاسخ به سوالات احتمالی و جلوگیری از پرداخت هزینههای غیرضروری.
۳. تکمیل فرم سفارش/درخواست
برای ارسال رسمی پیشنهاد همکاری، تکمیل دقیق فرم سفارش/درخواست الزامی است.
الف) نحوه ارائه پیشنهاد:
• متن پیشنهاد فقط بهصورت مکتوب (کامپیوتری) و در قالب فایل PDF یا ثبت سفارش آنلاین با درج کلیه اطلاعات فرم سفارش/درخواست تا حد امکان جهت بررسی و پاسخگویی رسمی را فراهم می آورد.
ب) شرایط درخواستدهنده:
• هر شخص حقیقی یا حقوقی ای که فرم را تکمیل و ارسال میکند، بهعنوان درخواستدهنده محسوب میشود.
• درخواستدهنده نباید ممنوعالمعامله در ایران و سطح بین الملل باشد و امکان همکاری تجاری با وی در داخل و خارج از کشور الزاما بایست میسر باشد.
• در صورت نیاز، وی میتواند در جلسات، مدارک مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر را با ارائه نامه معتبر نمایندگی، وکالت معتبر، یا حضور وکلای قانونی آنان جهت پیشبرد اهداف ذکر شده در فرم ارائه یا همراه نماید.
•اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد احراز هویت دارند، باید فرم و مدارک خود را از طریق ( واتساپ/ ایمیل) ارسال نمایند. بهمنظور حفظ امنیت و دقت بیشتر، توصیه میشود مدارک مهم از طریق ایمیل ارسال گردد.
ج) شرایط درخواست های فوق محرمانه:
• در صورتی که درخواستدهنده یا وکیل/نماینده وی تمایلی به افشای هویت خود نداشته باشند، میتوانند بخش مشخصات شخص حقیقی یا حقوقی را تکمیل نکند و متن پیشنهاد خود را در بخش ثبت درخواست فرم سفارش/درخواست تایپ نماید.
•در این صورت، پس از تأیید اولیه پیشنهاد، امکان ارسال مدارک یا ارائه حضوری مدارک فراهم خواهد شد. پس از تایید استعلام مدارک مربوطه، همکاری با پیمانکاران مرتبط با فرم سفارش/درخواست و اعضای شبکه جهانی هلدینگ مشترک امکانپذیر خواهد بود.
تبصره ۲ – مسئولیت نقص اطلاعات و تغییرات در فرم درخواست
• در صورتی که پیشنهاد ارائهشده دارای نقص اطلاعات یا جزئیات ناقص باشد که توسط درخواستدهنده سهواً یا عمداً لحاظ نشده باشد و یا هرگونه تغییر در اطلاعات فرم سفارش/درخواست، باعث ایجاد چالشهایی در فرآیند احراز هویت، استعلام مدارک، اجرا یا عدم امکان اجرای درخواست توسط تسهیلگر پذیرنده گردد، تمامی هزینههای مازاد و اضافه شده در صلاحیت سنجی و امکان سنجی بر عهده درخواستدهنده خواهد بود.
• شبکه جهانی هلدینگ مشترک هیچگونه مسئولیتی در قبال این موارد بر عهده نخواهد داشت.
• توصیه اکید میشود که درخواستدهندگان با رعایت اصول تجاری، فرم سفارش/درخواست را تا حد امکان با دقت و بهطور کامل تکمیل کرده و مدارک موردنیاز را بهدرستی ارائه دهند تا از بروز تأخیر یا هزینههای اضافی جلوگیری شود.
۴. بررسی فرمها و فرآیند تأیید درخواست
• تمامی فرمها توسط کارشناسان و متخصصان تجارت بینالملل و حقوق تجاری در شبکه جهانی هلدینگ مشترک (در داخل و خارج از کشور) مرتبط با هر درخواست مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از تایید برای سازمان ها یا شرکتهای خصوصی و دولتی مرتبط با درخواست ارسال می گردد تا با بررسی متخصصین امر پاسخ کارشناسانه مربوطه جهت همکاری قابل ارایه به درخواست دهنده باشد.
• درخواستدهندگان باید در نگارش پیشنهاد خود دقت کافی به خرج داده و از ادبیات و اصول تجاری مناسب استفاده نمایند.
•نگارش غیرتجاری یا دارای غلطهای املایی و نگارشی ممکن است بر فرآیند صلاحیتسنجی درخواست تأثیر منفی بگذارد. توصیه میشود برای رفع این موارد، متن را با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند (ChatGPT / GapGPT) تدوین و ویرایش نمایید.
• مشخصات معرف الزاماً باید توسط درخواستدهنده تکمیل شود تا امکان ارجاع به سازمانها و مراجع مربوطه فراهم گردد.
•جهت تأیید مشخصات ارایه شده از سوی معرف، توصیه میشود پیش از ارسال فرم سفارش/درخواست از طریق واتساپ یا ایمیل ، با ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات دریافتی را استعلام نمایید. این اقدام به شما کمک میکند تا از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کرده و با آسودگی خاطر این بخش را تکمیل نمایید، همچنین از پرداخت هرگونه هزینه اضافی یا قرار گرفتن در معرض کلاهبرداری جلوگیری کنید.
5.زمان پاسخگویی و فرآیند ارجاع درخواست
• زمان پاسخگویی به فرم سفارش/درخواست، بسته به نوع پیشنهاد و سطح بررسی موردنیاز، از چند ساعت تا چند روز کاری متغیر است.
•پس از بررسی کامل توسط مدیر شبکه جهانی هلدینگ مشترک (شرکت تسهیلگری بینالمللی راه روشن آریائیان)، درخواست تأیید شده به تیم اجرایی هلدینگ مشترک ارجاع داده میشود.
• در این مرحله، درخواست وارد مرحله امکانسنجی یا احراز مدارک (از طریق جلسه حضوری یا آنلاین) خواهد شد.
الف) جریمه عدم رعایت فرآیندهای صحیح ارسال درخواست
• اگر درخواست ارائهشده خارج از حوزه خدمات شبکه جهانی هلدینگ مشترک باشد و درخواستدهنده پیش از ارسال فرم، اقدام به دریافت دریافت وقت مشاوره یا رایزنی با کارشناسان نکرده باشد، این موضوع بهعنوان اهمال در مطالعه آییننامه ابزار تجاری شبکه محسوب خواهد شد.
• در این صورت، بهعنوان جریمه، هیچ هزینهای به درخواستدهنده بازگردانده نخواهد شد.
• اما اگر درخواستدهنده پیش از ارسال فرم، اقدام به دریافت وقت مشاوره/رایزنی (بهصورت مکتوب، حضوری یا آنلاین) کرده باشد و محتوای جلسه همسو با متن پیشنهاد ارائهشده در فرم باشد، در صورت بروز خطای انسانی از سوی مشاور/رایزن، تمامی وجوه پرداختی بررسی فرم درخواست و دیگر مراحل در صورت واریز به وی بازگردانده خواهد شد.
ب) هماهنگی برای جلسه توافق / اجرای پیشنهاد درخواستدهنده
• پس از طی مراحل زیر:
1. انجام تبصره یک بند ۲ (در صورت تمایل درخواستدهنده – اختیاری)
2. تأیید فرم درخواست توسط کارشناسان امر و مرطبط و سپس شبکه جهانی هلدینگ مشترک
3. برگزاری جلسه ارائه و بررسی مدارک مربوطه (شامل استعلام و دریافت تأییدیه صحت مدارک)
4. آگاهی کامل طرفین از شرایط و ضوابط همکاری
• جلسه توافق / اجرای پیشنهاد در خاک ایران یا کشور ثالث برگزار خواهد شد.
• این جلسه در حضور هیئت همراه متعاملین (نمایندگان یا وکلای طرفین) انجام شده و شرایط همکاری بهطور رسمی مورد بررسی و تأیید گرفته و وارد مرحله اجرا در مدت زمان توافق شده بین متعاملین می شود.